Batemans Bay - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Batemans Bay - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Batemans Bay

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

06 Februari 2012 | Australië, Batemans Bay

Vandaag hoefden we maar een korte afstand af te leggen tot aan de volgende bestemming. We hadden dus genoeg tijd voor tussenstops. De eerste was in Huskisson, een plaatsje dat bekend stond om zijn parelwitte stranden. Dit leverde in ieder geval mooie plaatjes op. Helaas konden we het zeewater niet testen omdat het flink bewolkt was en hard waaide.
Na wat zinloze stops kwamen we uiteindelijk terecht op Pretty Beach in Kioloa. We hadden gehoord dat we in deze streek gegarandeerd kangaroos zouden zien en daar was geen woord van gelogen. Daar waren ze dan, in groten getale! En ook nog eens midden op de dag!
Pretty Beach zelf was ook het bezoek meer dan waard. Naast het mooie uitzicht op de zee, waren de gaten in de rotsen mini aquariums met zeeslakken, visjes en krabbetjes. Erg fascinerend om te bekijken.
Hierna vervolgden we onze weg naar Batemans Bay waar we een verrassend leuke Bed & Breakfast hadden geboekt. Batemans Bay Manor lag bovenop een heuvel en was gigantisch, met een indoor zwembar, jacuzzi en sauna. Na het avondeten op ons eigen balkonnetje, waar we in de verte een kangaroo gezinnetje spotten, hebben we dan ook uitgebreid gebruik gemaakt van deze ontspannende faciliteiten. Spijt dat we niet meerdere nachten in dit paradijsje hadden geboekt...

• 08 Februari 2012 - 17:52

Hoi Michael En Chant:

Iech deenk dat veer auch mer hiel hel gaon spaore. Wat un sjoen foto's allemaol. Geneet er mer vaan.
    Groete oet de heeg, Raymond, Jeanine, Gilbert, Yves en unne knuffel vaan Izzy.