Eden - Reisverslag uit Eden, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Eden - Reisverslag uit Eden, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Eden

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

07 Februari 2012 | Australië, Eden

Na flink gekletst te hebben met Rhonda van Batemans Bay Manor, waar we overigens een heerlijke overnachting hadden gehad, was het tijd om verder te rijden. Op aanraden stopten we in Narooma vanwege het heldere water maar we waren niet echt onder de indruk ervan. Het was duidelijk dat we genoeg van de zee hadden gezien en snakten naar iets anders. Daarom besloten we de afslag naar Central Tilba te nemen, een piepklein dorpje uit de 19e eeuw waar de huisje nog in oude staat zijn gebleven. Het geheel zag er ontzettend schattig uit en het was een erg leuke afwisseling.
Onderweg naar Eden reden we over een paar smalle houten bruggetjes en de natuur was erg mooi, zelfs de zee die telkens opdook achter de heuvels.
Het resort (het was eigenlijk meer een camping) waar we die nacht in een beachfront villa (je zag alleen de zee niet) verbleven, lag 8 kilometer buiten het stadje Eden. We kwamen er pas laat in de middag aan en waren moe van het rijden dus namen we genoegen met alleen een strandwandeling na het avondeten en sloten op deze manier de dag af.
De reis begon duidelijk zijn tol te eisen...