Cervantes - Reisverslag uit Cervantes, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Cervantes - Reisverslag uit Cervantes, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Cervantes

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

21 Januari 2012 | Australië, Cervantes

Het echte avontuur kon beginnen: Michael moest links rijden! Ze zeggen dat het 1 dag duurt voordat je gewend bent...Laten we het hopen! Regelmatig gingen de ruitenwissers aan in plaats van de richtingaanwijzers en kwamen we bij het nemen van een bocht rechts uit.
Na nog geen 20 minuten rijden verscheen de zee voor ons. Geen skyline, geen druk verkeer, alleen maar strand en zee. Hier hadden we op gewacht.
Ondanks de vele waarschuwingen voor overstekend wildlife, hebben we geen kangaroos, emu's en stekelvarkens gezien. Levende althans...want helaas lag de eerste kangaroo die we hebben gezien met zijn poten in de lucht. En de tweede ook...en de derde... Aaaahhhh....
In Windbreak B&B hebben we ook nog een close encounter gehad met een mega spin die gelukkig door de gastvrouw hardhandig is koud gemaakt. Begint lekker!
Na een (niet al te verfrissende) duik in de zee, zijn we The Pinnacles gaan bezoeken in Nambung National Park. Erg indrukwekkend!
Na een heerlijke seafood linguine in een uitgestorven motel restaurant (het was dit of bij de senior citizens in de country club/bowling club) en het bewonderen van de sunset op het strand van Cervantes hebben we in de B&B nog nagenoten van de heerlijke dag. And there are more to come!

• 23 Januari 2012 - 07:31

Manon:

Hey veul plezeer doar en geneet der lekker vaan...
    Wat is uuche ierste indruk doa in down under?
    Let geer op de haaien en de giftige bieskes haha amuseer uuch.

Xxx manon en kevin

• 23 Januari 2012 - 07:58

Anne-marie En Marian:

hoi collega, wij Marian/amp en Patirck zitten hier op maandagochtend op een regenaxhtige dag jalours naar jullie foto's te kijken wat snakken we naar het voorjaar, zijn jullie wel voorzichtig in die zon ik zou maar factor 100 opsmeren, he geniet ervan
    gr. uit Maastricht

• 23 Januari 2012 - 08:42

Jolan:

jongens, dat klinkt helemaal niet verkeerd, op de dode kangaroos en de megaspin na dan...:-) en Chantal, je hebt schrijftalent!

• 23 Januari 2012 - 09:05

Yen:

Sjer, ik heb nog nooit zo'n witte/blanke vis gezien ;)!! Vergeet je niet in te smeren met factor 50!!

• 23 Januari 2012 - 15:00

Michael:

Yen, door mijn witte huidje wordt al het zonlicht weerkaatst. Bruin worden gaat dus niet lukken.

Je moest trouwens de groeten hebben van je familie in HK. Of je klab met lijst lust? vroegen ze.