Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

20 Januari 2012 | Australië, Perth

Ook van Hong Kong naar Perth hadden we het 'geluk' van een nachtvlucht. We kwamen om kwart over 7 in de ochtend aan in een erg stormachtig Perth. Hadden wij weer! Gelukkig klaarde het langzaam op toen we in de bus richting het hotel zaten en voor we het wisten was het 30 graden en scheen de zon volop! De warmte in combinatie met het slaaptekort maakte het bezoek aan het centrum niet echt geweldig. Dus besloten we terug te gaan, met de erg handige en gratis CAT bus (hier kan Maastricht nog iets van leren) en de rest van de dag zwemmend, zonnebadend en zwemmend door te brengen. Hier waren we ook echt aan toe na 2 dagen drukte in Hong Kong. Helaas leefden we nog in het Hong Kong ritme waardoor we 's avonds nog maar net op tijd voor het eten terug in het centrum waren. De keukens sluiten in Australië blijkbaar al rond 10 uur! Maar de eerste fish 'n chips en burger waren een feit! (raad maar wie wat heeft gegeten). Na nog een erg duur biertje en cocktail in Universal Bar, waar een leuk live bandje optrad, zijn we terug naar het hotel gegaan. De volgende dag moesten we immers fris zijn voor de start van de reis richting noorden!