Ningaloo Reef - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Ningaloo Reef - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Ningaloo Reef

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

26 Januari 2012 | Australië, Coral Bay

Vandaag was het Australia Day, de dag dat Australië en haar inwoners overdreven de hemel in worden geprezen en iedereen het op een zuipen zet. Normaal gesproken zouden wij natuurlijk hard mee doen maar helaas is de drank hier veel te duur voor ons. Bedankt EU!
We waren in ieder geval blij dat we verder konden rijden en begonnen de dag vroeg met de 550 KM rit naar Coral Bay. 6 uur en een slagveld van sprinkhanen op onze voorruit later stonden we te staren naar een nog blauwere zee.
Helaas zat het strand vol met luidruchtige jongeren dus rust zouden we hier niet vinden.
We kochten allebei een snorkelset en stormden de zee in om tussen het koraal te zoeken naar schildpadden. Helaas kregen we die niet te zien maar wel een mooi aanbod aan kleurige vissen, klein en groot.
Met de bliksem op de achtergrond genoten we 's avonds op het terras bij onze kamer van onze Fisherman's Basket (fish and chips dus). Nog niet wetend wat ons nog te wachten stond...

• 28 Januari 2012 - 17:14

Jolan:

dat is wel een cliff hanger zeg, die laatste regel...., gelukkig kan ik het vervolg meteen lezen :-).