Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Lakes Entrance

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

08 Februari 2012 | Australië, Lakes Entrance

Omdat we vergeten waren om ontbijt te regelen in onze 'villa' moesten we nog even terug naar Eden. Dit bleek achteraf nog een geluk want zo belandden we in een schattige deli. Niet alleen konden we daar genieten van een lekker simpel broodje kaas/brie, ze verkochten hier ook Hollandse producten zoals dropjes, stroop, stroopwafels en speculaas. We kochten stroop en stroopwafels voor mijn tante die de week erna jarig was.
Onderweg naar Lakes Entrance maakten we een kleine omweg naar Mallacoota maar ook dit stadje had niet meer te bieden dan een mooi strand. We besloten dan ook geen stops meer te maken, tenzij ze op de weg lagen.
Orbost voldeed aan deze voorwaarde en omdat het lunchtijd was, volgden we onze neuzen naar een bakery waar we een steak/bacon/cheese pie en een feta/spinach quiche aten. Wie wat heeft gegeten hoef ik niet uit te leggen...
Na een paar uurtjes kwamen we in Lakes Entrance aan. Helaas zat het weer niet echt mee en konden we die middag niet meer doen dan de winkeltjes afstruinen en een leuk restaurantje zoeken voor het avondeten. Verblijven in kustplaatsjes heeft als grote voordeel dat je heerlijk divers kunt eten en we smulden die avond van Green Mussels en een steak.
Van het eten in Australië kregen we in ieder geval geen genoeg.