Gestrand in Denham - Reisverslag uit Denham, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Gestrand in Denham - Reisverslag uit Denham, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Gestrand in Denham

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

25 Januari 2012 | Australië, Denham

Helaas, de North West Coastal Highway was nog steeds afgesloten door de bosbranden dus moesten we noodgedwongen in Denham blijven. Er zijn natuurlijk ergere dingen. We konden gelukkig in ons "Beach house" blijven en de boekingen in Coral Bay en Exmouth konden we moeiteloos een dag verzetten. En dus hadden we nog een dag om van de mooie omgeving van Denham te genieten en reden we naar Ocean Park Aquarium, waar we werden opgewacht door een moeder Emu met haar 2 jongen. In Ocean Park Aquarium konden we eindelijk de vissen, haaien en zelfs een Loggerhead Turtle (Bob) bewonderen die in de omgeving van Shark Bay leven. Helaas niet in hun natuurlijke leefgebied maar toch ontzettend mooi om te zien.
Bij terugkomst lazen we dat de weg weer open was. Een ontzettende opluchting.
Na nog een duik in de heerlijk verkoelende zee, want het was warm maar bewolkt vandaag, hebben we de rest van de dag rustig aan gedaan om fit te zijn voor de lange rit morgen naar Coral Bay.