Wachten @ Hong Kong Airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Wachten @ Hong Kong Airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Wachten @ Hong Kong Airport

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

19 Januari 2012 | Hong Kong, Hong Kong

De laatste dag Hong Kong zit er alweer op. De dagen zijn omgevlogen. Maar we hebben een goede indruk gekregen van deze indrukwekkende stad.
Vandaag was het Michael zijn dag. Hij wilde namelijk shoppen. Harbour City shopping mall was hem wat teveel van het goede (Prada, Hugo Boss, Fendi, enz...). Nee, meneer was op zoek naar iets anders...In Tsi Sha Tsui East was het al wat beter maar het echte walhalla vond hij in Sino Centre, ofwel Nerd Paradise.
4 verdiepingen vol anime comics, games en gadgets (met op de 4e verdiepingen de "vieze-boekjes" winkeltjes...)
Daarna hebben we de bekende Ladies Market bezocht, waar je feitelijk alleen nepspul krijgt. Leuk om te zien, niet zo leuk om mee te nemen in het vliegtuig.
Moe maar voldaan zitten we nu op Hong Kong Airport te wachten op onze vlucht naar Perth.
Aussie, here we come!!!