Laatste avondje thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Laatste avondje thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Laatste avondje thuis

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

15 Januari 2012 | Nederland, Maastricht

We proberen nog even rustig aan te doen maar er spoken 101 dingen door onze hoofden. Vooral "Ben ik echt niets vergeten in te pakken???" Alom bekend waarschijnlijk...

Morgen begint eindelijk de grote reis. We vertrekken om half 1 's middags met de trein naar Schiphol. Om half 8 's avonds vliegen we, met een korte tussenstop in Londen, naar Hongkong waar we 2 nachten verblijven. Daar zullen we aan ons grote avontuur beginnen.
Nu maar hopen dat Michael niet alleen de restaurantjes en het eten heeft bestudeerd!

Morgenochtend moeten we eerst nog onze kleine meid Neve naar mijn ouders brengen. Ze zal ongetwijfeld de komende 5 weken verwend worden! We zullen haar wel ontzettend gaan missen! Dus vannacht mag ze bij wijze van uitzondering bij ons slapen...

Tot de volgende blog in Hongkong!

• 15 Januari 2012 - 20:42

Manon:

Geniet ervan en van elkaar. Goede reis.

• 15 Januari 2012 - 22:30

Jolan Jongen:

Hele goeie reis Chantal en Michael!! Ik kom af en toe even spieken hier om te lezen wat jullie allemaal beleven. Geniet ervan!

• 16 Januari 2012 - 07:12

John & Femke:

Terwijl het vriesweer hier begint, gaat jullie fantastische reis beginnen! Eindelijk gaan jullie ervaren waar jullie al zo lang van dromen. Geniet ervan!

• 16 Januari 2012 - 07:15

José:

Ik heb gisteren een film gezien die is opgenomen in Australië, er staat wel iets heel moois aan te komen... Ben benieuwd naar de foto's.

• 16 Januari 2012 - 07:29

SandraE:

Leuk deze blog! Ik ga jullie avonturen zeker volgen. Have funnnnnn!

• 16 Januari 2012 - 07:52

MoniquevB:

De grote reis gaat beginnen. Het wordt vast fantastisch. Genieten maar!

• 16 Januari 2012 - 08:01

Percy:

Volgens mij wordt dit een prachtige reis, geniet ervan.
    Ik ben zeer benieuwd naar jullie avonturen.

• 16 Januari 2012 - 08:15

Anne-Marie:

Heerlijk wat een vooruitzicht en mijn vrienden die vorig jaar naar Australie zijn geweest zijn maar wat jaloers, geniet ervan, en ik blijf jullie volgen

• 16 Januari 2012 - 09:09

Yvonne:

hey Chantal, een goede vlucht en hele mooie reis. Misschien kunnen we eens skypen van Australië naar Afrika ??
    groetjes Yvonne

• 16 Januari 2012 - 17:49

Gilbert:

Een hele goede reis en heb veel plezier daar in Australie!

• 17 Januari 2012 - 07:09

Angélique:

Ben heel beniewd naar jullie belevenissen. Geniet er van en veeeeel plezier.