Aankomst Hong Kong, dinsdag 17 januari - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Aankomst Hong Kong, dinsdag 17 januari - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Aankomst Hong Kong, dinsdag 17 januari

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

17 Januari 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Na een lange vlucht met in ieder geval voor mij weinig slaap, zijn we aangekomen in Hong Kong. Omdat we "richting daglicht" zijn gevlogen, is het al 6 uur 's avonds eer we landen. Vreemd, aangezien we in het vliegtuig net het ontbijt hebben gegeten.
Landen op Hong Kong Airport is erg speciaal omdat deze luchthaven op een eiland ligt. Je kunt zeker 20 minuten genieten van vele boten op zee, de eilandjes en zelfs de boedha op Lantau.
We besluiten na het inchecken en douchen in het Nathan Hotel iets te gaan eten en komen op aanraden van de hotelreceptie uit in Temple Street. Hier zit iedereen op plastic krukjes te genieten van de lokale gerechten. We bestellen Pak Soi met knoflook, Thai Style Beef, Sweet and Sour Prawns en Soy Sauce Noodles. Heerlijk!!!
Nadat we nog even over de Night Market hebben gelopen, waar we al wat leuke souveniertjes hebben gespot, is het tijd om te gaan slapen. Morgen een nieuwe Hong Kong dag!

• 18 Januari 2012 - 10:39

Dave En Xem:

Veer zitte heij lekker op de baank te geneete vaan de ochtendzon mer veer zowwe zou met uuchwille ruijlle huur :)

Hiel väöl plezeer en geneet vaan de super smaakexplosies in de mond met dat geweldige ete vaan daor.

Ps vraog de recepten ;)

Groetjes Dave en Xem

• 18 Januari 2012 - 10:59

Jw:

Genieten, die prawns klinkt idd heerlijk. Bin nu al sjaloes..;)

• 18 Januari 2012 - 11:30

Roy:

Sjiek sjiek !!

Kleenk lekker, krijg der hoonger vaan. 't it heij noe lunchtied op 't werk. Maak mèr veul foto's en neum miech get leuks mèt!

poen Roy

• 18 Januari 2012 - 16:37

Clair:

Levekes, dat eten ziet er echt goed uit! Neem een doggybag voor ons mee ;-)
    Enjoy xxx

• 19 Januari 2012 - 07:43

Monique Dikboom:

Hoi Chantal, geweldig om jou daar in Hong Kong te zien zitten! Heel veel plezier voor jullie beiden.

Groeten uit erg regenachtig Maastricht, Monique

• 19 Januari 2012 - 08:42

Floor Gossieau:

Dit is al geweldig en er gaat nog zoveel volgen! Heftig jaloers.

Groetjes Floor