Back in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Back in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Back in Perth

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

31 Januari 2012 | Australië, Perth

Met een tussenstop bij Pink Lake, dat zijn naam dankte aan zijn roze kleur door een bepaald soort bacterie dat hierin leefde, kwamen we na 7 uurtjes rijden in Perth aan. Het was al tegen 4 uur toen we de hotelkamer binnenstapten dus was het al snel tijd om een hapje te gaan eten. Michael had een leuk Japans restaurantje gevonden via Tripadvisor waar we heen gingen. Het was gelukkig een stuk minder benauwd als 2 weken eerder en we konden nu ook meer genieten van deze stad, dat een stuk leuker bleek te zijn dan we in eerste instantie dachten. Het Japans restaurantje, Taka, was verrassend goed en we vonden nog een paar souvenirs winkeltjes waar we tussen de Aussie prullaria konden snuffelen. En omdat het heerlijk weer was, maakten we nog een avondwandeling langs Swan River.
Maar met onze hoofden waren we stiekem al aan de oostkust, benieuwd wat we de komende weken nog zouden zien.

• 31 Januari 2012 - 18:40

Clair:

Wow, ondanks alle avonturen ben ik zo erg jaloers. Het klinkt allemaal zo geweldig wat jullie hebben gedaan en gezien, en de foto's zijn prachtig. Ik ben erg benieuwd naar de rest van de foto's als jullie terug zijn.

Enjoy, lieverds!
    Neem wat zon mee, want vannacht wordt het hier -12...brrrrr.

xxx