Tokyo Disneyland - Reisverslag uit Tokio, Japan van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu Tokyo Disneyland - Reisverslag uit Tokio, Japan van Michael en Chantal Göbbels - WaarBenJij.nu

Tokyo Disneyland

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Michael en Chantal

23 Maart 2015 | Japan, Tokio

Op maandag naar Tokyo Disneyland gaan, dan is het vast niet zo druk daar. So wrong!!! Al op Tokyo Station werd het al duidelijk dat we niet de enigen zouden zijn. Japanners zijn gek op verkleden dus ook deze gelegenheid namen ze aan. Niet heel uitbundig dit keer, want dat mag alleen op speciale dagen, maar genoeg om hun bestemming kenbaar te maken.
Het park ging al om 8 uur open en iets voor 8 uur stonden we dan ook tussen de massa klaar om naar binnen te gaan.
Tokyo Disneyland heeft 2 parken en vanwege de unieke attracties, aldus Michael, hebben we gekozen voor Tokyo Disney Sea.
Michael had zich goed ingelezen en zonder stoppen zijn we direct naar de eerste attractie gelopen voor een Fastpass (onder de kenners bekend). Japanners vinden het niet erg om lang in de rij voor een attractie te staan, maar wij hebben dat geduld niet. Toch moesten we er voor de tweede attractie aan geloven, ondanks dat deze zogezegd 2 uur zou zijn! Dit bleek uiteindelijk maar een uur te zijn en de attractie was het wachten zeker waard! En ook de attractie waar we de Fastpass van hadden, was erg leuk om eens mee te maken.
Helaas had bij mij de griep toegeslagen en voelde ik me hoe langer hoe zieker en na 5 uurtjes zijn we noodgedwongen terug naar het hotel moeten gaan. Met een tussenstop bij de apotheek waar een vriendelijk meisje in mooi Japans ons uitlegde wat we nodig hadden. Geen idee wat we uiteindelijk hebben gekocht, als het maar zou helpen...

Terwijl ik in bed lag uit te zieken, ging Michael op zoek naar Hard Rock Cafe Tokyo en zijn felbegeerde kreeftmuts (die hij eerder al had gezien en waar hij spijt van had dat hij deze niet had gekocht). Dolgelukkig kwam hij 3 uur later weer terug want zijn missie was geslaagd.

Dit was de helaas alweer de laatste dag in Tokio...

• 23 Maart 2015 - 13:08

Pauline:

Hallo Chantal en Michael,

Fantastisch om jullie reisverslagen te lezen. Chantal, hopelijk knap je snel weer op.
    Veel plezier en geniet ervan.

Groetjes,
    Pauline Speck

• 23 Maart 2015 - 15:59

Shirley:

Hè Chantal, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Veel beterschap.

• 23 Maart 2015 - 18:16

Mick En Corrie:

Wat een leuke foto's en absoluut geweldig geschreven. En ben je al wat opgeknapt Chantal? Beterschap meisje xx

• 24 Maart 2015 - 14:09

Suzanne:

Geweldig um te lezen!! Zeen uch dao al hielemaol staon! Allein super balen dat Chantal neet lekker is :( Mer hopen dat ut snel weg is!

Dikke Poen!!